وبلاگ

عقیق

سایت عقیق سایتی آموزشی, تفریحی و سرگرمی برای تمامی افراد خانواده

لاغری، سریع و بدون بازگشت

تعجب نکنید، مقصودم از جمله بالا تبلیغ ژل، قرص یا شربت لاغری که در آگهی‌های مختلف می‌بینید، نیست. تنها معرفی یک نوع رژیم پیشنهادی از سوی متخصصان کلینیک تغذیه میلان است که می‌تواند به صورت کاملاً علمی در عرض یک هفته دو کیلو از وزن شما بکاهد بدون اینکه آسیبی بر سلامت پوست و موی شما وارد کند. رژیم پیشنهادی کم چرب و کم پروتئین بوده و روزانه ۱۲۰۰ کیلو کالری به بدن می‌رساند.برنامه غذایی این رژیم که فقط برای افراد سالم طراحی شده و بیشتر بر مصرف میوه و سبزی تاکید دارد به شرح زیر است:
● شنبه
صبحانه: یک فنجان قهوه تلخ به همراه یک عدد میوه (سیب، موز، گلابی یا کیوی) که در همه روزها یکسان است. ناهار: ۱۸۰ گرم ماهی کباب شده، ۲ عدد سیب زمینی پخته ، ۱ عدد میوه دلخواه یا یک لیوان و نیم آب میوه طبیعی. شام: ۱۵۰ گرم خوراک لوبیا یا عدس، ۱ عدد میوه و ۱۵۰ گرم سالاد
● یکشنبه:
ناهار: ۷۰ گرم ماکارونی با گوجه فرنگی، ۱۰۰ گرم خوراک کدو و اسفناج، ۱ عدد کیوی . شام: ۲ عدد تخم مرغ آب پز، ۱۵۰ گرم سالاد
● دوشنبه
ناهار: ۲۵۰ گرم خوراک بادمجان کبابی و گوشت کم چرب، ۱ برش آناناس . شام: ۱۰۰ گرم کالباس بدون چربی و ۲۰۰ گرم سالاد کلم
● سه شنبه
ناهار: ۱۸۰ گرم ماهی سرخ شده با روغن زیتون، ۲ عدد سیب زمینی پخته، ۱ عدد پرتقال . شام: ۱۵۰ گرم خوراک عدس، ۳۰۰ گرم سالاد کاهو
● چهارشنبه
ناهار: ۶۰ گرم برنج با یک تکه متوسط گوشت کباب شده، ۵۰ گرم گل کلم آب پز، ۱ عدد کیوی. شام: ۲۰۰ گرم مخلوط سبزیجات، ۱۰۰ گرم سالاد کاهو
● پنجشنبه
ناهار: ۱۵۰ گرم مرغ پخته و ۱۵۰ گرم سالاد لبو و کلم سفید.شام: ۱ عدد تخم مرغ آب پز، ۳۰۰ گرم مخلوط هویج و گل کلم و لوبیاسبز پخته
● جمعه
ناهار: ۱۵۰ گرم ماکارونی با ۱۰۰ گرم قارچ و مرغ، ۱ عدد سیب زمینی پخته، ۱ برش آناناس . شام: ۱۰۰ گرم مرغ آب پز، ۱۵۰ گرم سالاد سبزیجات پخته.


خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه سایت عقیق ایمیل خود را در باکس زیر وارد کرده و دکمه ارسال ایمیل رافشار دهد :

تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین مطالب بازدید شده
آموزش تعمیرات موبایل پل شرکت سیتاکسیسمونی بلیط هواپیما خدمات مالیاتی خدمات حسابداری تعمیرات موبایل 118 خرید چیلر بازسازی منزل اقدام پژوهی فلزیاب